View unanswered posts | View active topics It is currently Sun 20.08.2017, 06:07

Reply to topic  [ 1 post ] 
Harjoitteluseuraa 
Author Message

Hei, olen uutena untuvikkona täällä foorumeilla. Tarkoitus olisi harjoitella tämä kuukausi ja tähdätä marraskuun alusssa Tekken 7 Nordic kiertueen turnaukseen 4-6.11.2016 Digiexpoon.

Taustoja minun Tekken pelailusta:

aloitin joskus vuonna 2001, 7 - 8 vuotiaana Tekken 3:sta ja olen siitä asti pelaillut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Olen pelaillut ihan Sonyn natiiviohjaimilla mutta Arcade tikut ovat minua aina kiinnostaneet. Tuossa viime viikolla tilasin ensimmäisen "kunnon" Stickin, mutten usko että ehdin omaksumaan sitä ennen turnausta. Enkä tiedä onko edes viisasta vaihtaa natiiviohjain tikkuun kun omaa ikää on jo 23 vuotta mittarissa. tuo vanha D-pad tuntuu välillä epätarkalta. En tiedä onko se nuo ohjaimet vai omassa päässä vika.

Kaverit ja sisarrukset ovat kehuneet minua aina "hyväksi" Tekken pelaajaksi. Kukaan heistä ei tosin pelaile pelisarjaa omalla ajallaan.

Ranked ratiot ovat olleet parhaimmillaan noususuhdanneisia. Nyt on tosin taidot aivan ruosteessa. Ennen tätä kuukautta ollut joku 4 - 5 kk taukoa takana.

Hahmoja joilla osaan pelata parhaiten:

1. Baek
2. Lars
3. Whoarang
4. Jin
5. Heihachi

Eli PS3:lla pelailen Tekken Tag Tournament 2:sta
PSN: GentleHamster

Sun 09.10.2016, 11:30
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]